Hektisk dag

Sedärja. Då var denna dag förbi.

Har inte riktigt hunnit med allt jag planerade för dagen, men nästan! :) Förmiddagen spenderades här hemma med Emil, Patrik och Daniel. Han spackla lite medans Emil vilade på förmiddagen. Dock så han jag inte så mycket som jag ville få gjort..

Vid ett - halv två packade vi in oss i bilen och jag och Emil for till Jenny och Loke! :) Det bjöds på jättegott fika, fikamonster som jag är ;) Även kul att träffa många vänner samtidigt, inte alltid man gör det nu för tiden. Jag och Emil brummade hem strax efter fyra och han slocknade som en klubbad säl på direkten. Det var första gången han sov på hela dagen från klockan tio på förmiddagen, så det var ju ganska förståeligt :) Så fort vi kom hem slängde jag över Emil till sängen så han fick fortsätta sova och sen till tvättstugan. Så jag har tvättat fram till nio och nu är allting rent :) Dessvärre inte vikt, det tar jag imorgon, haha :)

Har även fått upp ytterst lite julpynt. Ena adventsljusstaken funkade inte märkte jag då jag hade satt den på plats, så mitt humör blev dåligt :P Men lite har jag fått upp, dock inget märkvärdigt för fem öre. Känner inte ens någon julkänsla, men skit samma. Det kommer nog förhoppningsvis sen :) Ska lägga upp julgardinerna imorgon och hänga upp dom, då får jag kanske julkänsla? :)

Emil har varit knasig ikväll. Brukar bara världens enklaste sak att lägga han på kvällarna i vanliga fall. Lägger han i sängen och sen så är det bra. Men inte idag inte! Han höll på gorma och ha sig hur länge som helst. La han i sängen halv åtta.. och det blev tyst kvart i nio! Knasiga barn! :) Nåja, han somnade iallafall :)

Det var våran dag. Stressig har den varit. Ska faktiskt ta och spackla klart det sista nu. Sen blir det att slipa väggarna imorgon (tacka fan för att jag har en slipmaskin :P) och sen spackla igen! SEN nån gång kan vi tapetsera. Tänkte också ta och måla listerna vita istället för den fula bruna färg dom har nu, det ska jag också försöka hinna med nu i veckan :) Mycket att göra!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0