Finbesök! :)

Tisdag idag.

Morgonen och förmiddagen var slapp. Busade på här hemma i full fart :) Kring halv ett tiden fick vi finbesök. Marie, Vincent och Lycka kom hit! :) Mötte upp dom på parkeringen och så tog vi oss en promenad i det sköna vädret :) Ebba och Lycka var glada i varandra som alltid. Skönt att Ebba fungerar ihop med Lycka fortfarande :) Vi gick på Rimi och handlade fika och sen hem till oss. Vincent var lika söt som alltid :) Dum och glömsk som jag är så knäppte jag inget kort på honom! :( Fråga mig inte varför, jag bara glömde bort det helt enkelt, även fast Marie hade med sig sin kamera och knäppte kort, haha. Crazy me!

Vi fikade och surrade på till strax efter tre, sen brummade dom hemmåt. Ebba ligger helt däckad i sängen, hon är inte van med andra hundar så hon blev grymt trött efter att Lycka varit här, fast dom inte ens busade nånting. Nu har hon fått lite hjärngympa idag typ ;) Emil fick gröt och plommonpuré kring fyra och nu har även han somnat. Så båda mina bebisar ligger och sussar så sött i sängen. Ebba ska alltid ligga nära Emil, min mysgris! ;)

Tänkte ta och göra mig lite middag nu, kanske jag hinner det innan Emil vaknar? Vi kan ju alltid hoppas! :) Kvällen kommer att spenderas hemma i lugnet. Städa undan alla saker och fixa och dona. Kanske ska ta tag i nån flyttkartong som är kvar? Kan ju vara skönt att få det bortgjort nån jäkla gång.

Bäst att jag skyndar mig, blir en enkel middag med Bullens korv och mos! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att Ebbs och Lycka fortfarande fungerar så bra ihop! Vet ju att du var lite nojjig :P

2008-11-18 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0