DÖD

Precis så känner jag mig idag. Sovit sjukt dåligt inatt. Somnade ordentligt efter halv fyra i natt nån gång, men då skulle ju Emil upp klockan sju, så det var bara att kliva upp och se glad ut. Inte det lättaste, tror jag gick i nattmössan! Haha. Iallafall så somnade han om vid nio och vaknade sen kvart i tio, så lite till fick jag sova :) Sen dess har vi faktiskt legat i sängen tills nu då Emil fick lunch :) Eller jag har varit ute med Ebba och sånt men då har Emil busat med pappa i sängen.

Väntar nu på att mamma ska komma. Hon trodde hon skulle komma efter ett, jag som hoppades på tidigare, men så blev det inte. Hon ska finslipa lite på väggarna och sen ska vi sätta igång och spackla! Bev färdig igår med att dra bort äckel tapet. Eller inte helt klar, har kvar väggen där hatthyllan är, men den kommer förhoppningsvis gå tokfort. Så det ska jag göra medans mamma slipar resterande väggar på små skit. Hade hemskt gärna hunnit med att tapetsera imorgon, men känns inte som det kommer gå. Men jag kan ju alltid hoppas iallafall :D Hade varit skönt att få det klart nu ihelgen.

Nu ska jag gå och se vad lilleman vill, han ropar på mamma! ;)

Kommentarer
Postat av: Nath

Hur mår min favoritkille? :)

2008-11-29 @ 14:58:18
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0