Äntligen äter han mat!

Yes. Mammas stora kille har äntligen börjat äta mat. Burkmat. Han har alltid vägrat äta det, bara fått kväljningar och spottat ut maten så han har fått leva på ersättning och gröt. Gröt är favoriten, helt galen i gröt är han! :) Men så nu på eftermiddagen så testade jag ge han en burk med Lasagne. Och han åt! Nästan en hel burk, mammas stora kille! ;) Jag blev jättestolt, haha :) Efter maten blev han trött så nu sover han, skönt för han med en liten powenap! :)

Annars idag har vi bara tagit det lugnt. Var på storheden en snabbis, gick på Jula och Ica Maxi. Köpte skruv och plugg för att sätta upp hyllorna från IKEA. Så när vi väl skruvat fast själva ställningen så märker vi att det var fel plugg, haha! Så hyllan ramlade nästan ner. Så imorgon skulle Patrik fara och köpa nya pluggar efter jobbet så vi får upp hyllorna nån gång :)

Nu håller vi på med middagen, det ska bli gott med gryta och ris :) Också har jag tvättstuga nu klockan fem.. Det behövs då verkligen tvättas kan jag säga! Har redan hunnit vara till mamma och tvätta två gånger den här veckan :P Måste verkligen få igång våran tvättmaskin nu så fort som möjligt!

Äh, nu orkar jag inte skriva nå mer.. Bjuder på några bilder på min stora kille ;)


Äter lite dessert mat ;)

Gick inte att få in nå fler bilder, blev nå fel. Men självklart finns det många bilder på pixbox också! ;)

Kommentarer
Postat av: jonna

åhåå,stora killen:)

2008-11-09 @ 17:32:22
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tackar! :) Hitta på ngt i veckan?

Så fin han är goúngen!

2008-11-09 @ 22:02:26
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: jonna

jaaa visst e hon;)

2008-11-09 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0