Ännu en fullspäckad dag

Så var Torsdagen över. Nästan.

Denna dag har i princip sett ut som gårdagen kan man säga. Tog det lugnt på morgonen som alltid. Idag fick jag äntligen lite sovmorgon! Emil sov till åtta! Förutom med en uppvakning kvart i sju, men då fick han komma och mysa ner sig med mig :) Och han somnade om! Kors i taket. Vid ett tiden gick vi ut på en prommis, den blev kortare än igår men Ebba fick springa lite i skogen så hon blev glad :D Sen gick vi till mamma och pappa. Pappa agerade barn och hund vakt medans jag for till Lulebo för att lämna tillbaka tapetproverna och så hämtad ejag ut tapeter till hallen :) så nu jävlar ska det bli gjort. Mamma skulle komma och tapetsera med mig, kanon! Mamma är grymt duktig på sånt! Blev ett par jättefina vit-grå-silvriga med ringar på. Svårt att förklara, men superfina! Kommer säkert bli supernöjd :)

Efter det så for jag på Ica Maxi och handlade, både åt mig (Eller åt Emil rättare sagt) och åt mamma. Idag fick jag bestämma maten så det blev Tacos! :) Gött. Efter maten knallade vi hemmåt, var hemma till sex. Emil råkade dessvärre somna i vagnen men han fick sova till halv sju, sen väckte jag han. han måste ju kunna sova inatt också! Så då fick han bada och mysa lite sen hopp i säng igen, han somnade väl kring halv åtta tror jag? Så nu har jag hunnit plocka undan och diska :)

Patrik satte även upp ena lackhyllan idag, det kommer också bli superfint (förhoppningsvis?) när vi får upp nå saker där på. Måste köpa mer plugg och skruv så vi får upp den andra också.

Var meningen att jag tänkte börja med att skära bort skarvarna från tapeterna i hallen nu ikväll, men så glömde jag rakbladsgrejen hos mamma. Typiskt! Aja, kanske börjar med det imorgon då? Sen upptäckte jag nu att vi har ju en äcklig bård (stavad det så?) i hallen som jag också måste ta bort! Vilket helvete. Nåja.. Bara att tuta och köra.

Nu ska jag slappa och invänta Criminal Minds som börjar klockan nio :)

Kommentarer
Postat av: fanny

Ja det är klart ;) Har du några planer till helgen då? :)

2008-11-20 @ 20:58:31
URL: http://colorcream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0