Underbart!

Kan det bli bätte väder? Nä, jag tor inte det.. Inte för tillfället iallafall :)

De senaste dagarna har inte jag inte gjort alltför mycket. Varit hemma och lallat på. I Torsdags så blev det en till sväng till stan med Emil och Emma :) Köpte nå kläder åt han, mascara till mig också tog vi oss en fika/lunch. riktigt trevligt var det :) Fast Emma var bakis, hehe ;D

I morse så tog vi oss en promenad till Rimi och käkade frukost på fiket. Gott :) Ebba fick sitta ute i skuggan och vänta och Emil sov så gott i vagnen. Sen knallade vi hem, men hemma blev vi inte långvariga. Jag och Emil gick upp till Ida så nu har jag fått sitta och sola ett litet tag :) Emil låg i babysittern och sov hela tiden. Vilken snäll unge jag har ;) Patrik och Ebba for ut till byn och hängde och där är dom fortfarande. Skulle komma hem strax efter sex snåret.

Har även hunnit med att tvätta. Måste bara hämta in all tvätt. Ska ta och göra det snart för klockan fyra är det nån annan som har tid.

Ska även gå förbi Anne och Joni och äta lite tårta för Joni fyller år idag. Grattis grattis! :)

Så det är våran dag. Ska väl börja göra oss redo så vi kan gå nån gång!

Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Efter två dagar ute på krogen är jag pank:( THIS SUX

2008-06-01 @ 15:24:00
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: Marie

Ja, fast jag tyckte det var en rätt bra beskrivning. Den låter nog lite mer negativ än vad den är. De flesta sakerna han anmärkte på var ju att hon är för liten och outvecklad och det är ju inga problem det, det tar hon igen :D

2008-06-01 @ 17:40:55
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0