Späckat schema!

För första gången på länge så har jag full dag idag. Men rätt kul ändå :)

Nu nöter jag dator tills Patrik och Ebbs kommer in från morgonpromenaden. Sen så måste jag slänga mig i duschen och hinna äta frukost, för halv tolv ska jag vara hos tandläkaren. Som tur är så är det bara en kontroll, så det går fort. Hoppas verkligen att ag inte har några hål. Men jag kommer säkert ha det iallafall! :(

Nåväl.. Sen är det bara att fara hem för att gå ut med hunden innan vi ska skjutsa Patrik till jobbet. Sen efter det så ska jag och Emil åka och hälsa på hos Jonna och lilla Ellen :) Så får man se det lilla paketet!! Kanske även blir att vi tar oss en promenad? Ska iallafall packa in barnvagnen utifallatt :) Lille Ebbs för vara hemma.. Men tror hon tycker det är skönt att vara själv också. Hoppas på det iallafall ;)

Nä, nu ska jag nöta vidare innan lilleman blir sur, just för stunden ligger han helnöjd i soffan och suger på nappen, men det kan vända fort! :P

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0