Sovdax

Ska alldeles snart göra mig redo för sängen, ska bli så grymt skönt att få sova!!

Dagen har varit, jaa.. dålig helt enkelt! Har inte alls mått vidare bra. Lite till och från. Ena sekunden har det känts bra, och sen när jag ska göra nå, typ resa på mig, så har det känts förjävligt igen :( Aja, men där vid halv fyra-fyra tiden så tog jag mig iallafall in i duschen och det var otroligt skönt!! :) Däremot mådde jag lika kasst när jag kom ut från duschen, men jag fick känna mig bra ett litet tag iallafall.

Har inte gjort många knop idag som ni kanske förstår, knappt att jag fått i mig nå mat :( Men men, bättre med lite mat än ingenting alls! Nu på kvällen så tog jag mig en sväng ut med Ebba. Det var jättehärligt att få komma ut och få lite frisk luft i sig. Tror att det behövdes! Så just nu så känner jag mig lite lite bättre. Men imorgon bitti så är det säkert samma visa igen :( Nåväl.. det visar sig!

Hoppas ni andra haft en bra dag iallafall :)
Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig nu Lisa. Du får ju inte må så där på förlossningen. Det kan bli mäkta kämpigt det.

2008-05-03 @ 07:14:32
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0