Fan fan fan!

Vaknade imorse och kände mig hur risig som helst! Nästan så jag trodde jag blivit bakis utav alla ångor, haha. Har inte kännt mig bra överhuvudtaget under hela dagen, tror jag börjar bli sjuk :( Superhängig, fått hosta och huvudvärk! :( Kan det vara sämre tajming? Näää.

Nåväl, tog det lungt på förmiddagen hemma i soffan. Klockan tolv hade jag tvättstuga så jag har iallafall gjort nån nytta idag ;) Gick superfort, hade endast två maskiner med tvätt. Strax efter ett så for vi ut till Måttsund och vara sociala. Fast tror inte att just jag var särskilt social, satt bara på min stol i solen. Kände mig som sagt inte bra så jag orkade inte prata särskilt mycket. Men Ebba var gode nöjd när hon fick härja på fritt ;)

Vid fyra tiden for vi hem och slappade. Gjorde Tacos till middag vilket var suuuupergott! Ruskigt länge sen vi åt det sist, så det var uppskattat ;) Slappade lite till, och sen for jag förbi Emelie ikväll. Riktigt trevligt, var nu ett tag sen jag var där. Stannade inte alltför länge, var där mellan åtta och tio. Så nu är jag hemma och känner mig risigare än risigast! :( Tror på fullaste allvar att jag ska ta och borsta tänderna och gå och lägga mig. Kommer inte ihåg sist jag gick och la mig såhär tidigt ;) Men det ska bli skönt.

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0