3 veckor har gått

Fan vad tiden springer iväg! Emil blir idag hela 3 veckor stor :) Och han växer också (tror jag?) för snart är storlek 50 för litet. Kanske en 1½ vecka till eller nå liknande. Men det är bara kul att han växer! ;)

Idag tog vi premiär svängen till stan. Gick så bra så! :) Han sov i princip hela tiden, under hela bussresan och när vi traskade runt lite på stan (en kort sväng blev det). Sen gick vi och fikade på Mat&Prat, det var jag, Emelie och Jenny plus barnen. Riktigt trevligt ;) Då kände Emil för att vakna och äta, och sen låg han fan vaken resten av tiden. Så han var vaken från klockan 1 till kvart i 4. Och då hade vi åkt hem, jag gick ut med Ebba (Emil fick vara hemma med pappa) pratade i telefonen och for till Storheden en sväng. Då somnade han i bilen! :)

Vi for en snabbis på storheden och Ida hängde på :) Så nu har jag köpt mig ett par nya skor (vita för en gångs skull) och två linnen från HM :) Äntligen kan jag unna mig själv nånting, var ett jäkla bra tag sen sist. Sisådär nästan 9 månader sen. Så det var super kul :) Kanske far på stan nån fler dag i veckan och kikar lite. Hört rykten om att dom har bra och fina linnen på Gina ;)

Nu sitter jag och väntar på Patrik, han är och hämtar hem mat. Huvva, vi som skulle sluta äta ute. Aja, som vi sagt flera gånger, det här är sista gången! Haha :D Men det är ju gott, så de går ju inte att motstå ;)

På tal om nå helt annat så blev jag superlycklig i morse när jag tog på mig mina svarta favoritbyxor från Vila (Alla vet nog vilka det är?;) och jag kunde ha dom! :) Det var ju jättelänge sen sist jag använde dom. Men nu gick det! :P Ska även prova mina favorit jeans om dom passar, det hade varit guld värt. För det var faktiskt mitt mål som jag sagt till typ alla ;) Att jeansen ska jag fan komma i sen, då är jag supernöjd! :) Så vi får ju se, det blir spännande :)

Nä nu blev det mycket, ska bänka mig i soffan och vänta på maten ;)

Älskar mina favorit pojkar så otroligt mycket!! Och såklart min ögonsten Ebba ;)

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

tiden går fort!!
tro mig... jag är tvåbarnsmamma ..

2008-05-26 @ 18:22:52
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Jonna

ojoj, grattis!!! Fan va nice å komma i kläderna sådär fort:) Ja va svin nöjd idag när ja kunde ta på mig förlovningsringen;)

Men nu har jha iaf börjat mitt nya liv, inge slisk på veckodagarna:)

Ja ska fan å våga mig ut på stan, lite jobbigt bara å slita fram leiiifarna när hon blir hungri:P

2008-05-26 @ 19:18:00
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Jonna

haha, tror oxå hon blir lessen annars:)
Vette tusan om ja vågar. kanske fredag? men före d tror ja inte att ja hinner. För på torsdag får ja besök å i morron jobbar jonas kväll så vi ska gö lite ärenden:)

2008-05-27 @ 10:28:48
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Lisa

Iiii Vi kan gå på stan du å jag kanske;)

2008-05-27 @ 15:23:49
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: Marie

Ja jag vet! Han börjar ju bli värsta pensionären nu! Jag ville ju hinna se han när han var liten och tanig och inte stor och tjock! :D Fast jag kan väl nöja mig med stor och tjock också ;)

Nu är ju min praktik slut iaf så nu har jag lite mer tid. Måste ju komma och hälsa på och så skulle vi kankse kunna ta en prommis med hundarna och barnvagn nån dag? Fast nu har jag ju Rex i en vecka så det kan bli jobbigt med två hundar, men annars nästa vecka. Dår är min skola helt klar också så då kommer jag kunna släppa allt annat :)

Vad tror du om det?

2008-05-28 @ 10:39:37
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0