Vi ses på Fredag

Det var de jag sa åt Patrik i Söndags kväll. Låter dumt, jag vet, men det stämmer ju faktiskt. Han åker och jobbar på morgonen och jag far vid halv fyra. Sen när jag kommer hem från jobbet så går han och lägger sig, om han inte redan gjort de innan jag kommer hem. Så vi ses ingenting alls! Det är ju som lite småtrist :( Hinner inte prata med varandra heller förutom en liten sväng i telefonen då han slutat jobba och jag är på väg till jobbet. Men å andra sidan så blir det kanske roligare på Fredag då vi hinner umgås iallafall. Då får jag mysa med min favorit! :D

Denna dag har jag varit duktig och städat! Skitnöjd ;) Började efter frukosten med att diska och damtorka och byta sängkläder. Sen for jag en sväng med Ebba till Karshäll och promenerade. Eller, hon sprang och kastade sig i snöhögar och jag gick på sidan om och kastade snöbollar åt henne. Ebbas favorit sysselsättning!! ;) Så idag blev det ingen långpromenad som vi tog igår och förrgår, jag var för trött och slö. Men hon fick springa av sig lite iallafall. Sen när vi lekt klart så for jag på Ica Maxi och handlade lite bröd och dylikt. Frukost you know! Och såklart så kunde ju inte Lisa motstå lösgodiset när jag råååkade gå förbi den hyllan, haha! ;D

Efter jag handlat så for vi hem och jag fortsatte min städning. Inte för att det var mycket kvar, endast att damsuga. Så nu är det gjort, och nu har jag precis kommit ut från duschen. Skönt som fan att duscha när man tagit en städning, jag blir så andfådd och svettig, haha!! Ska väl dra på mig nå kläder nu och värma lite mat. Var slö och köpte en färdigrätt. Var ju tvungen att hinna städa klart, annars får jag panik om det skulle vara kvar nånting att göra.

Justja, ska ju även och jobba snart. Glömde jag nämna den roliga nyheten?!



Kommentarer
Postat av: Moa

Nu har ja varit å åkiii :) har lagt in några bilder på min blogg.. :p

2008-03-12 @ 16:18:33
URL: http://moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0