Solen skiner, kan de bli bättre?!

Nyss hemkommen från en promenad med Ebbs. Tog våran dagliga promenad till mamma och pappa där jag åt lite havrefras och mackor. Gott! ;) Rätt skönt att gå dit för då har jag åtminstone ett mål. Hatar att bara gå och inte veta vars jag ska. Också blir det en lagomt lång promenad också fram och tillbaka. Ebba får ju även springa lös rätt mycket, vi kastar snöklimpar och pinnar. Det uppskattas, de kan jag lova! ;) Och vilket  u n d e r b a r t  väder vi har idag! Kan det bli bättre? Nej, jag tror faktiskt inte det! Kanoners!! ;)

Annars har det inte hänt mycket alls. Innan promenaden så åt jag frukost (inte Ebba, hon har slutat äta nu igen på morgonen, aja, hon får skylla sig själv att hon är hungrig då!) och nötte dator. Sen han jag även med att diska upp all disk och packa upp all tvätt. Så nu är det fixat! :) På Torsdag så tänkte jag ta mig en städning av lägenheten. Kände inte att jag orkade med det idag, och inte imorgon heller för den den, så tar det på Torsdag. Då är det fint inför helgen, för då orkar jag absolut inte städa! :)

Kan även påpeka att jag är inne i v33 (32+3) nu. Nu går tiden så sjukt fort, så den kan till och med få sakta ner lite nu, haha! :) 9 månader kändes som en evighet i början, men nu är det fan inte länge kvar alltså. Börjar bli lite smått nervös. Inte just för förlossningen utan för allt, att det bara är så nära. Lite läskigt faktiskt! Men ändå riktigt spännande och kul :) Och nu är det inte alltför mycket kvar att handla, så det är ju tur det! :)

Nu ska jag sluta skriva och lägga mig i soffan och vila ett tag innan jag ska brumma vidare till jobbet.
Ha en kanon dag i det fina vädret!! ;)

image38
v33 (32+3) Inte så stor ändå..

Kommentarer
Postat av: Marie

Go magen! Bebbe har det nog rätt bra där inne :)

2008-03-25 @ 16:14:00
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: jonna

hihi, vilken sööööt mage;)

2008-03-25 @ 16:38:00
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Lisa

Ska bli riktigt mysígt. Jag är ju dock ensam på stan men det ska bli kul iaf=) haha:D

2008-03-25 @ 17:49:55
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: moa

oj så stor magen blitt ;) du är så fin lisa :)

2008-03-25 @ 21:12:58
URL: http://moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0