Mat i magen

Nu har jag fått äta middag, så nu mår jag bättre.

Dagen har varit rätt okej än så länge. Men det är nu på eftermiddagen man får alla sura kunder just för att alla äter middag och såklart för att det är Söndag. Men jag tar det med en nypa salt. Orkar inte hänga upp mig på det. Kämpar vidare och räknar ner timmarna tills jag får åka hem. Ska bli så skönt!! Nästa Söndag så är jag ledig eftersom det är påsk, och efter det så jobbar jag endast en söndag till, sen slutar jag. U n d e r b a r t !!

Kan faktiskt inte föreställa mig hur skönt de kommer bli att slippa åka till det här bygget nån fler gång sen! Fast å andra sidan så kommer jag ändå sakna det iallafall, på ett konstigt sätt. Kanske har att göra med alla fina människor jag lärt känna. Men vissa kommer jag ju iallafall hålla kontakten med, det känns bra! ;)

Jahapp, då var middagsrasten slut. Jag ska väl fortsätta terrorisera folk nu :P

By the way, är på bättre humör nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0