Hunden är knäpp

Ebba är knäpp. Vill typ inte gå, måste släpa med henne! Också lyssnar hon i princip ingenting på det jag säger när hon är lös. Så nu är hon kopplad hela tiden! Hon är sur på mig, haha! Men så blir det när man inte lyssnar.

Sen så vägrade hon bajsa på promenaden också. Såg att hon var riktigt skitnödig, men nej! Så då får hon skylla sig själv. Då får hon allt hålla sig till nästa sväng! Rätt åt dig skithund!

Det var bara de jag ville skriva, att hunden blivt knäpp. Kanske har att göra med att hon är på väg in i löpet? Aja, vi ser ju om inte annat.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anne

jo en ritigt snygg vagn nöjd som f*n med den bara att man nu ska vänja sig att de bara är 3 hjul men
de gör man nog så småningom.....hur ser eran vagn ut??

2008-03-14 @ 18:51:02
URL: http://annew.blogg.se
Postat av: Anne

ok ja men dom är ju ox¨snygga de är väl en likadan som emelie har...=o)

2008-03-15 @ 22:34:14
Postat av: Anonym

Den är i Noliahallen i Pite. Haha, ja fin tycker jag med att hon är, men duktig, det var någonting annat ;) Men vi gör det ju för träningen så :)

2008-03-16 @ 11:15:27
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0