Sommar och sol!

Nu är fan sommaren här. Idag ska man då minsann inte klaga på vädret, haha! Riktigt varmt och skönt :)

Dagen har varit superbra! Började morgonen med en promenad till Rimi, hela familjen ;) Sen var det hem och käka frukost. Där vid halv ett tiden tog jag och Emil bussen till stan och mötte upp Elina, Moa, Linda plus barnen. Vi gick till MCM och köpte mackor och dricka för att sedan traska vidare till floras kulle och sitta ute i gräset och äta lunch. Riktigt trevligt och mysigt var det! :)

Tog bussen hem där mellan halv tre - tre tiden, men hemma var jag bara i typ 3 minuter. Knallade bara in och hämtade Ebba också gick vi vidare till mamma för att hälsa på. Så satt även där ute och solade mig lite och jag kan ju säga att jag är ju faktiskt lite röd. Haha! :) Brände axeln när jag gick till mamma, lyckat eller så inte. Hoppas bara den inte gör alltför ont sen när man ska sova.

När vi kommit till mamma så vaknade Emil så då var det bara att byta till en torr blöja och ge han mat. Efter det fick mamma/mormor ta över och jag lånade bilen till storheden en sväng. Köpte mig ytterligare två par linnen från HM. Jag gillar som deras randiga linnen där, nu har jag fyra par. Och fler kanske det blir? ;)

Så det var våran dag. Har i princip nyss kommit hem från mamma. Eller ja, för en halv timma sen. Har packat upp allt och fixat lite. Snart kommer bror förbi en snabbis och sen går nog jag och Emil förbi hos Emma en sväng. Hon och Ida satt där och sög på nån öl tror jag? ;) Eller dom skulle det iallafall.

Hoppas det blir samma kanonväder imorgon, för då ska jag hålla mig utomhus och bli bruuun. Eller rättare sagt röd, haha ;)

Lev och må!

Min fina lilla gris vill busa och då hämtar hon alltid filten! ;)
image48


Kommentarer
Postat av: Moa

Hon är ju bara allt för söt ebbson :)

2008-06-04 @ 20:34:49
Postat av: Marie

SötEbba :D

Men att det var härligt i parken idag! :)

2008-06-04 @ 21:36:42
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0