Kolik?

Det har varit en tung natt inatt :( Emil har varit jättebökig och ledsen mellan 04.00 och 09.00.. Undrar om han kanske har lite kolik iallafall? Hela förra veckan så var han smågrinig nästan varje stund han var vaken. Inte kul :( Och imorse var han riktigt ledsen :( Morgonpromenaden med Patrik, Ebbs och Emil gick till Rimi och till Apoteket. Så nu har jag köpt Minifom och ska kolla om de hjälper. Det hade varit guld värt isåfall :)

Annars har vi bara varit hemma. Emil sover fortfarande i vagnen sen promenaden, han är väl helt slut efter allt gorm inatt, för då blev det inte mycket sömn. Så jag har då hunnit med disken nu och det var ju inte lite disk kan jag meddela, haha. Men nu är det gjort! :) Orkar inte göra nå mer idag heller. Ska vänta på att Emil vaknar så ska vi gå till mamma och vara där tills det är middagsdags och snika lite mat ;) Och Ebba får då vara ute också vilket hon älskar ;) Kan hända att jag tillochmed knäpper nå kort, om jag kommer ihåg kameran såklart ;P

Nä, nu ska jag ta mig en rök och invänta att lilleman vaknar så jag får trycka i han lite AD-droppar, Miniform och självklart mat ;)

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Marie

Skulle nog tippa på att lillskorven har magknip. Om han aldrig slutar grina, inte ens när du ger han mat kan det vara kolik. Men då ska barnen grina i flera timmar i sträck i nån vecka. Han är säkert bara lite hård i magen stackarn. Du får väl pussa lite på han så kankse det blir bättre ;)

2008-06-17 @ 15:21:14
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Maria

Minform dropparna är värdelösa! I finland finns det mosvarande fast mycket mer effektiva. Så om du känner nån som ska dit så be dom köpa, minns inte vad dom heter, men på apoteket där vet dom om man frågar. :) Hoppas det går till sig!

2008-06-17 @ 16:40:59
Postat av: Maria

Kom på nu... Cuplaton heter dom :)

2008-06-17 @ 16:57:02
URL: http://mahia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0