Vilket väder :)

Idag har det varit kanonväder så äntligen kanske det börjar bli riktigt sommar :)

Morgonen började med en promenad med Ebbs och Emil till Rimi och tillbaka. Sen var det in och käka frukost och ge Emil lite mat, för att sedan 25 över tolv ta bussen till stan med Anne och Kevin. Självklart så kom vi inte med bussen! Typiskt!! Nåväl, vi traskade till Rimi för att försöka oss på buss nr 9, och där kom vi med :) Nackdelen är att den far överallt innan stan ju, så det tar så länge att komma fram. Men fram ko vi iallafall ;)

Gick och kikade runt lite och duktiga jag kunde hålla mig från att köpa massa saker!! :) Enbart fika blev det för min del, så jag är nöjd, haha :P Kvart i tre tog vi bussen hem och då var det bara in och hämta Ebba och så gick vi direkt till mamma och pappa. Där var ingen hemma så vi lallade på för oss själva tills huset blev fullt :) Åt lite middag där och sen gick jag hem. Så är i princip nyss hemkommen!

Så det var min dag, hur skön som helst. Har typ bara varit ute hela dagen! ;)

Nu till något helt annat..
Emil har varit hur snäll som helst i flera dagar, nästan bara glad då han varit vaken, så han verkade ha blivit kvitt magknipen när vi ökade dosen med miniform. Har varit UNDERBART! :) Men... Det varade inte särskilt länge, tyvärr. Hela gårkvällen kved han, från ca 5 till 10 på kvällen :( Sen hade han svårt att sova så han somnade först vid tolv, halv ett då han fick ligga bredvid mig och sova.. Samma idag, fast idag har det varit "värre" för idag har han varit ledsen hela dagen så fort han varit vaken. Några enstaka minuter han varit nöjd. Skit trist! Och jobbigt för han såklart :( Kan inte vara kul att ha ont hela tiden!

Och nu ökar jag inge mer med dropparna heller för kan ju inte vara bra att ge för mycket. Jag säger bara en sak, Finland nästa! Ska fan i mig fara och köpa dropparna där som jag hört ska vara superbra! Och funkar det så är det värt det.

Nu skriker Emil som en tok igen så ksa plocka upp han! Ha en bra kväll, min lär ju bli skrikig om inte annat! ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

usch va jobbigt! Jo ja har hört bra om dom förbjudna dropparna;)

Hoppas d hjälper. skriker han på dagarna oxå?

2008-07-01 @ 19:41:46
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0