Inget blev som planerat

Var tänkt att fara och handla idag och även gå till Hägnan och fika. Men inget utav det har vi gjort, haha! ;)

Idag har vi faktiskt bara varit hos mamma och pappa och glassat i solen :) Gick dit vid tolv och kom hen vid halv sju typ :) En heldag hel enkelt ;) Vi grillade gott och mös på :P Har även hunnit med att sola lite på Storsand mellan två och tre. Lämnade min familj hos mamma och pappa och tog cykeln till Storsand där Emelie och Vilma var :) Tyvärr så sov Vilma helas tiden då jag var där men Emelie var vaken iallafall, haah ;D

Håller även på att tvätta men jag måste hämta allt nu så jag kommer ihåg det.
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Var ni dit idag? Mäh, jag avr ju också där! Dock bara en sväng!

2008-07-27 @ 23:22:10
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0