Ingen bebis längre

Nää, det känns inte som Emil är någon liten bebis längre, fast han är ju faktiskt det :) Idag blir han iallafall 11 veckor, så han börjar minsann bli stooor :)

Igår så provade jag även att minska ner på Miniform dropparna för att se om han fortfarande är snäll och man kanske inte behöver trycka in han sånt där längre.. Men det skulle jag inte gjort! Haah. Varit världens grinigaste pojke idag, så nu ökar jag på igen. Orkar inte med att han skriker hela tiden han är vaken plus att han själv har ju ont :( Så det är inte värt det.. Nu ska han bli en snäll och glad pojke igen :) Han är så söt när han ler och skrattar ;D

Var även in förra veckan och vägde han och då vägde han 5050 gram. Så nu har han klivit öer 5 kg strecket. Duktig pojke! :) Ska även till Barnläkaren på Onsdag med han och då skulle han också vägas och mätas, så de blir spännande och se om han lagt på sig ännu mera :)

Nu ska jag invänta Patrik. Och såklart vara med sura Emil som vaknade nu!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0