Humörsvängningar?

Måste bara skriva att Emil varit supergo efter kvällsmaten där vid halv nio. Kan han ha humörsvängningar? ;)

Efter kvällsmaten så gick vi ut med Ebba och även med Emma&Foxy och Ida&Akela på en liten promenad. Sen när vi kommit in där strax före tio så slängde jag in Ebba i lägenheten och jag och Emil knalla upp till Ida för att se film. Jag gruvade mig för hur Emil skulle vara, om det skulle gå att se film eller ta hand om en grinig och missnöjd kille. Men han var supersnäll, antingen så sov han eller så låg han mellan oss i soffan och var nöjd och belåten! :)

Så jag har äntligen fått se en film "ifred" på länge, det ni!! ;) För ett litet tag sen har vi nyss kommit hem och Emil slockna i sängen på en gång. Sköönt :P Kan hända att han vaknar snart och vill äta. Men förhoppningsvis så sover han åtminstone till tre, fyra tiden iallafall. Vi ser ju vad han vill :)

Det var bara det jag vill skriva. Att min lilla gosse växlar humör fort som tusan när man minst anar det ;) Min lilla knasbubbla!! :P

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad kul att det funkar bättre för emil nu :) han kan vara en gladskit han med ;)

2008-07-03 @ 12:28:07
URL: http://Moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0