Hot hot hot

Oooj så varmt det är idag. Kan det bli bättre? Neeeej ;)

Varit en rätt så chill dag än så länge, gick en helvtimmas prommis med Ebbs och Emil imorse, Ebba var död efter det på grund av värmen! Halv ett kom mamma och hämtade mig och Emil så vi kunde fara på Ica Maxi och handla mat och blöjor åt lilleman. (Våran bil är på lagning) Det är då fan inte billigt med mat alltså.. Lite mer än 400kronor gick maten på och då vet jag inte ens om det räcker tills nästa löning :/ Blir säkert att man måste handla mer mat, men det är de ju såklart värt!! ;D

Nåväl.. Väl hemma så gick vi ut med Ebba igen. Denna gång med Ida, Akela och Linnea. Vi gick till Rimi och tillbaka. Hundarna höll på dö, men dom överlevde som tur var!

Och Emil har fått nå knäppa idéer om att han absolut inte vill ligga i vagnen, gallskriker tills han börjar hosta som en tok. Skitjobbigt med tanke på att jag måste ut med hunden :( Och det går inte på något sätt att få tyst på honom.. Om jag inte plockar upp han såklart men de går ju inte alltid.

Aja.. Nu är han nöjd iaf, står i mitt knä och hoppar och skriker för tillfället. Så jäkla goo :P
Måste avrunda nu

Kommentarer
Postat av: Lisa

JA! Men nu har jag ju pengar så då kan jag komma å ta en fika med dej i L-town;)

2008-07-30 @ 17:22:59
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ha ha du har det hårt med lilleman! Hälsa honom att han måste vara snäll med sin mamma och ibland vara tyst :-)

2008-07-30 @ 18:09:10
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0