En pojke!!

Stort grattis till Suzie och Magnus som fick en liten kille inatt!! :D Hoppas ni kommer hem snart så vi får träffa den nya familjemedlemmen. Då blir jag väl bebis sjuk igen fast Emil fortfarande är liten, hehe!! ;)

Igår var det kanonväder, oj så det var varmt alltså. Dagen började hos Anne, jag och Emil gick dit och satt och solade ett tag. Ruskigt varmt alltså! Där vid två tiden knallade vi hem och hämtade Ebba och fortsatte sen till mamma och pappa. Ebba tyckte det var jobbigt att gå så långt i värmen så halv vägs så stannade vi vid vattnet så hon fick svalka sig. Det tyckte hon minsann om! ;) Hos mamma och pappa var vi länge, gick hem så v var hemma till halv nio. Då slängde jag Emil i badet så han blev ren och fin ;)

Och idag ser det också ut att vara bra väder, har inte orkat ta mig ut ännu. Men måste det nu typ, för Ebba vill ju såklart ut :)
Måste avrunda nu, Emil är grinig. Ovanligt va?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0