Äntligen flytt!

Nu äntligen bär det av mot en större lägenhet :) Idag så skickade jag in avtalsbeställningen till Lulebo så den borde komma nu i veckan nån gång. Så imorgon ska vi till Lulebo kontoret och säga upp denna lägenhet.

Känns så himla kul att äntligen flytta alltså :) Fast på ett sätt känns det tråkigt också. Jag har ju bott "hela mitt liv" i den här lägenheten. Iallafall sen jag flyttade hemifrån.. Så det här är ju mitt hem! :( Men men, nu när vi ökat i familjen så får vi bygga upp ett nytt hem, och denna gång i en stärre lägenhet så det blir bara bra! Sen så kanske vi möjligtvis hinner köpa nya soffan så den kommer när vi flyttar, det hade ju varit perfekt! ;)

Ja just ja.. Glömde ju säga att det är en trea på Marieberg ;)

Annars idag så har dagen varit helt ok. Klev upp före fan idag, redan halv sju. Skulle nämligen lämna in bilen på lagning klockan sju, så det var bara att dra oss upp ur sängen och åka iväg. Pappa hängde på så vi kunde ta oss hem sen också :) Så när vi kommit hem så fick Emil, Ebba och såklart jag frukost. Det tyckte vi alla om ;) Sen vid halv elva gick vi till Rimi och tillbaka och handlade lite, för att sen vid tolv tden få besök av Sara och Freya :) Riktigt trevligt att dom kom förbi, Freya har ju inte varit här tidigare.. (Iofs så är hon inte så stor, 1 dag äldre än Emil ;P) Satt och surrade ett tag och drack läsk. Iallafall jag, inte Sara :) Sen när dom knallade hemmåt så följde vi med en bit på vägen för då ville Ebbs ut och Emil behövde sova. Sen har vi ugglat hemma, har duschat nu när Patrik kommit hem från jobbet, det var då dags för en dusch kan jag tala om för er, haha! Och nu är han och hämtar mat åt oss.. Har inte hunnit handla ännu så tar det imorgon. Är hungrig som ett vildsvin, har enbart ätit flingor och mjölk till frukost :( Har inte kunnat äta eftersom Emil varit sur och grinig idag så har inte haft tid.. Men nu jävlar!

Längtar till 24 Oktober för då är det inflyttning ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, det spelar ingen roll vilken storlek det är. Skicka en mailadress så skickar jag över pdf-filen till dig =). Står att det bara gäller 1 gång per person, men vi har redan använt samma kupong 2 ggr! =)) Den gäller till 10 augusti eller nå.

2008-07-28 @ 21:32:29
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Fan vad kul, grattis till lägenheten :)

2008-07-28 @ 23:05:29
URL: http://malindas.blogg.se/
Postat av: Jonna

gu va skoj! Grattis! Hade dock varit roligare om d va på björx;) Jo de vart en tv oxå. jäääte fin;P

2008-07-29 @ 11:01:15
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0