Vad fort det går

Redan Onsdag?! Tycker tiden bara springer iväg! Känns som att det var Söndag igår och jag satt och gnällde för att jag skulle jobba. Haha! Och idag är det sista dagen innan helg ;) Skönt som fan! Så nu är jag ledig Tor-Fre-Lör ;)

Gick sjukt bra på jobbet igår! Nånting måste vara fel, haah.. Brukar aldrig gå sådär bra för mig. Men men, turen kanske har vänt och är på min sida nu?! ;D Kan ju åtminstone hoppas på det.

Och bilen går som en klocka! :P För er som gnäller (haha) så är det en Audi A6 -97. Nöjda nu?! :D Jättekul med ny bil, nu känner man sig inte lika instängd och liten som man gjorde i Toyotan :) Och så blev vi ju av med den äckel bilen på en gång, kunde inte bli bättre!

Om man ska ta ut hunden så hon får kissa&bajsa lite. För sen blir det en långpromenad med Emma och Ida plus hundarna innan jobbet. Niiiice ;) Aja. Men vi ses! Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 09:57:43
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Maria

håller med dig. tiden går verkligen hur fort som helst

2008-01-16 @ 10:01:31
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0