Spännande! ;)

Bokade en trea på Marieberg igår. Jag ligger på andra plats och Patrik på fjärde plats! Så en så tokig placering är det inte. Än så länge ska jag minsann säga! Sånt där kan vända förjävla fort! :/ Det var på övre plan. Egentligen vill jag ha nere, men spelar inte så stor roll. Inte när de är på Mariebetg iallafall. För dom har fiiina balkonger :) Nackdelen är att vi isåfall måstte fixa fram mycket pengar. Blir dubbla hyror i två månader! :( Men som sagt, vi ser ju vad som händer. Inte ens säkert vi tar den även om vi får den! Men bokar man aldrig så får man ju inte någon som helst chans. Så bättre att testa iallafall ;)

Annars är de väl sådär. Har ruskigt ont i magen! :( Ska till BM imorgon så ska hon kolla. Men mest troligt så är det mina tarmar som krånglar! Haha.. Får hoppas att de är nå sånt, så inte bebis spökar med mig, då blir jag ond! ;P Så därför är jag hemma från jobbet idag. Skönt ;)

Nä, nu ska jag rulla vidare till Elin och kolla på den lille rackaren! ;) Säkert söt som socker, precis som farbror Bosse! :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0