Känner mig tjock!

Idag var det Måndag. Dagen har varit slapp, typ. Började dagen som jag börjar alla andra dagar, ut med Ebba sen sitta vid datorn :) Efter jag nördat färdigt och Patrik fått duscha och sånt så for vi och handlade frukost på Ica Maxi. Fan vad jag var hungrig! Så de blev mackor med mjölk när vi kom hem! Mmm ;D

Ja, då ska jag komma fram till varför jag har denna rubrik :P Städade badrummet idag, en rejäl städning, vilket verkligen behövdes! Tog inte så lång tid och var inte sååå mycket att göra egentligen. Men gud förbannat vad det tog på krafterna!! Haha :) Blev helt förstörd efter det, känns som att jag tappat den lilla konditionen jag hade, så att jag nu inte har någon kondition alls! Hejhej, här kommer valrossen! Tss :D

På tal om tjockhet så gick jag in i V.24 i Lördags. Tiden går forrt när man har roligt! Måste jag bli nå större? HAHA ;D Till och med lite smått jobbigt att ta ut hunden ibland. Och det känns då inte kul! :( Men, det går ju över sen.. Får se det positiva i de hela :) Nästa vecka på Fredag(1 Feb) så ska jag till Barnmorskan. Då får jag se om jag blivit nå större. Spännande!

Om jag ska ta och jobba vidare. Känns inte så lockande, men tyvärr så måste jag!
Vi ses i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du e inte tjock, du e fiin!

2008-01-21 @ 20:15:27
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: Jonna

visst e de hemskt?:) Man känner hur allt blir tyngre å tyngre. hehe. Nåväl som du säger. de e ju bara nu å vi får ju ut nå vackert av de sen:)

2008-01-21 @ 22:28:51
URL: http://jonna1983.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0