Vattensvans?!

Kan hända att Ebba fått vattensvans!

Det är ingenting som är farligt och det går över av sig självt. Vissa hundar kan ha jätteont utav det, men som tur är så har Ebba inte ont alls. Inte vad jag vet om iallafall. Så det är bra! :) Pratade med veterinären och hon kunde inte komma på något annat som det kunde vara. Oftast kommer det på sommaren då hunden badar, men Ebbs "badar" ju i snön varje dag, så det kan vara därför. Tur att det inte var något allvarligt iallafall! Puuuh ;)

Bokade iallafall en tid för Ebbas ettårs vaccination nu när jag ändå var i farten. Så imorgon får hon sprutan! Spännande att se om hon reagerar på den! :)

Idag händer nog inte alltför mycket. Ska iallafall försöka mig på att städa lite eftr jag nördat färdigt här och ätit frukost. Vi ser ju hur långt jag kommer med den saken när det är sånt fint väder! :) Kanske kan åka förbi Emelie och ta en promenad med dom? ;) Ska höra med henne iallafall.

Det var allt för mig för denna gång!
Ha en trevlig Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0