Snart helg :)

Sådärja. Då var det Torsdag och sista dagen på jobbet, sen helg! :) Ska bli superskönt!

Och imorgon så far vi och hämtar hunden. Vill bara att Emelie ska ringa mig så jag vet när dom kommer och hämtar mig imorgon bitti. Jag kan inte ens ringa en signal! Emelie, om du läser det här så RING!! ;)

Dagen har varit lugn som vanligt. Promenerat en sväng med Emma och hundarna, tog även en promenad innan det med Patrik och Ebba också. Så skönt att vara ute i friska luften! :) Har även varit duktig och städat badrummet, så nu ser det inte ut som en svinstia och det luktar inte bajs! HAHA ;) Niiice. Tar och städar resten av lägenheten på Lördag om jag orkar efter tågresan. Men nog fan ska jag orka det! ;)

Har även skrivit till en kille angående hans babyskydd som jag vill köpa. Har tyvärr inte fått svar på mitt sista mejl, och hoppas jag får det idag innan jag slutar jobbet. Så jag ser vad han skrivit, har ju ingen dator hemma :( Men men, det löööser sig! Delarna borde komma snart iallafall :)

Nä, nu ska jag jobba vidare och gå på rast för den delen! Haha ;)
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0