Snälla låt mig vara!

Håller på att få en förkylning känns det som! :( Hoppas verkligen inte att de blir så, att den hinner försvinna innan den ens brytit ut. Men sån tur kommer jag säkert inte att ha! :( Känner mig riktigt tjock i halsen, näsan är dum och även lite ont i öronen och halsen. Kan det bli värre?!

Såja. Då har jag fått klaga av mig lite iallafall ;)


Helgen har varit lugn. I Fredags var jag mestadels hemma. Gick förbi Anne en sväng på kvällen och var lite social med henne, Joni, Suzie och Magnus. Stannade inte sådär jättelänge, men trevligt att komma iväg en sväng och fördriva tiden..

Igår blev det också väldigt lugnt. Städade hela lägenheten på förmiddagen. Skönt att få det bortgjort! :) Sen så tog jag mig en promenad med Ebba mellan ett och två. Det var riktigt skönt ute igår! :) Sen var det bara att slänga sig i duschen för att sedan fara vidare till Antnäs där vi käkade middag. Det var jättegott! ;) Sen for vi hem och bara satt i soffan hela kvällen. Till och med Patrik. Haha! ;) Inträffar inte alltför ofta faktiskt. Så det var mysigt. Blev en rätt så tidig kväll, vi var båda sjukt trötta.

Pratade nyss med Emma i telefonen. Dom är snart framme med tåget! Ska bli jättekul att träffa henne och Ida. Var ett tag sen nu, cirka 2½ vecka sen. Jag har känt mig lite ensamen utan mina grannar! Haha ;D Så det blir kul. Hinner säkert gå förbi en sväng där innan jobbet :)

En annan jätterolig nyhet har jag fått höra idag! Superkul ;)

Om jag ska ta och glo lite mer på tv. Patrik är i stugan och skottar taket så det inte rasar in och han tog då med sig Ebba så hon får vara ute hela dagen. Skönt att vara lite hundrfri, hon är så sjukt jobbig nu! Lyssnar inte alls vad man säger, säkert den där jääävla ett års trottsen. Aja, bara det går över snart så är jag glad! ;)

Ha en trevlig Söndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi åker till sthlm på fredag 06.45. Men om du vill kan ni få komma innan det och busa. hehe :)

Nä, men vad gör ni på torsdag då? Då är jag ledig så vitt jag vet.

2008-02-04 @ 07:49:22
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha. Din lilla stackare. Är de tinte det ena så är det då det andra. :) Men vi kan ju höras i veckan och se om vi får tid nån dag :)

2008-02-04 @ 09:46:58
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Lotta

Ja jag ska göra det! :)

2008-02-04 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0