Mår bajs

Fyfaan. Det är allt jag kan säga just nu.
Mår så sjukt dåligt så det finns fan inget slut. Igår mådde jag dåligt, men idag mår jag fan värre. Jag hatar det! Som tur är så slutar jag jobbet snart. Och jag kan ju meddela att det har varit ett helvete att sitta här när man mår som jag gör just nu. Det har gått sjukt dåligt för mig idag. Men jag förväntade mig inte så mycket av mig själv faktiskt. Inte idag iallafall.

Nåväl, då har jag fått klaga av mig lite till.

Dagen har varit rätt lugn. Varit hemma mestadels. Varit en sväng på storsand med Patrik och Ebba har jag också hunnit med. Knäppte en massa massa kort. Och jag har inte ens tittat på dom ännu, haha! :) Ska kanske ta och lägga in dom på datorn när jag kommer hem. Om jag orkar! Annars kan det hända att dom läggs in imorgon.

När jag kommer hem så ska jag kurera mig i soffan med mackor och såklart glass! :) Glass äter jag varje dag nu. Köpte glasspinnar i två olika smaker när vi var och handlade. Och dom var suuupergoda! ;) Men har endast tre enstaka glassar kvar, sen är dom slut :( Får köpa nya sen, hihi :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det e så dom ser ut:) Som jack, fast lika små som alice:)

2008-02-05 @ 17:26:38
URL: http://lajsaminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0