Mammas bäbis! :(

Ebba är sjuk! :(

Eller iallafall vad jag tror. Hon är jättekonstig. Har pipit och gnällt hela natten, vilket har gjort att jag och Patrik knappt fått någon sömn. Hon har bara vandrat omkring hela tiden och knappt legat ner nånting alls! :( Det konstigaste är hennes svans, den la jag märke till idag.. Hon har den mellan benen hela tiden även när hon viftar på den. Det är som att hon inte kan lyfta upp den. Men jag har klämt och kännt på den och hon verkar inte ha ont iallafall. Men vad kan det vara?! Hon äter och leker som vanligt ute, men svansen hänger :( Ska ringa veterinären imorgon om det inte blivit bättre. Hon ser ju så ledsen ut! :(

Annars har dagen varit relativt intensiv. Vaknade rätt sent pga lite sömn inatt, vi klev upp halv elva. Då var det bara att slänga i sig frukost och rasta hunden för att sedan åka och storhandla. Så nu har vi mat igen! Haha ;) Kom hem kring tolv, packade upp all mat, och for sen vidare till Barnmorskan. Där gick det bara bra! :) Jag växer och växer, haha :)

Och nu är jag på jobbet. Tråkigt tråkigt, men jag måste!
Äh, ska gå på rast nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj. Stackars Ebbisch!Det lät väldigt konstigt. ring sen och söga vad vetten sa så man vet vad mans ka hålla koll på i fortsättningen.

2008-02-25 @ 17:57:23
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Jennie

Låter som om hon har fått vattensvans

2008-02-25 @ 20:16:48
Postat av: Lisa

Vad är vattensvans för nå?

2008-02-25 @ 20:21:34
Postat av: Lisa

Då brukar ju hunden ha ont, men Ebba verkar inte ha ont överhuvudtaget. Jag har minsann googlat det! ;)

2008-02-25 @ 20:26:40
Postat av: Jennie

De har inte alltid ont. Vissa får bara så där med svansen och så går det över efter ett tag med vila.

2008-02-26 @ 08:24:04
Postat av: Lisa

Okej. Då ska vi ta det lite lugnt och hoppas det går över! :) Tack för tipset!

2008-02-26 @ 09:19:46
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0