Känns lite bättre nu

Är inte lika deprimerad idag som jag var i igår och i förrgår. Skönt!

Det nya projektet är inte lika farligt längre. Har redan fått 3 JA :) Och det känns jättekul! Kanske inte är sämst i världen som jag kännt mig. Haha! ;)

Känns även som en lättnad att jag fick ledigt imorgon! Hade totalt glömt bort att det var Alla hjärtans dag! Och då vill jag vara hemma, för jag var sugen på att göra nån god middag med Patrik, för en gångs skull! ;) Plus att mitt hjärtegryn Ebba blir hela 1 år imorgon! Stora tjejen ju ;) Undra om man ska fixa fram nån godsak till henne kanske?! :P

Och där fick jag ett till JA. Tjoho! ;P
Ska fortsätta jobba nu, Lisa is on fire today! :P

 

Dagen är avslutat, och jag slutade på hela 8 JA! ;) Kan det bli bättre? Neeej, skulle inte ta och tro det. Så nu känns det kul att jobba igen! Får väl se hur det går på Söndag. Folk har en tendens att vara lite griniga då. Men jag förstår iiiinte varför? Hehe ;D


Kommentarer
Postat av: Thess

Hej Lisa on fire! :D Nej, ingen ledig vecka ännu. Inte nästa vecka, men veckan därpå :) Vi borde allt hitta på någonting eller ses innan din vilding där inne vill till att ploppa ut :D

2008-02-13 @ 22:56:47
Postat av: Malin

Visst är vi söta tillsammans? :) Fast nu blir vi 3 hihi

2008-02-14 @ 14:28:40
URL: http://malindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0