I need fooood

Så jävla hungrig! Men snart blir det käk, tacos. Mm ;) Ska bli riktigt gott!

Dagen har varit väldigt slapp och slö. Var till Karlshäll och gick med Patrik, Emma och hundarna såklart ;) Gick inte så värst långt. Lill Foxy klarar inte av det, plus att vi var nog relativt slöa, hah! ;) Ebba fick iallafall springa av sig, kastade mycket pinnar och snöbollar åt henne som hon fick springa och söka upp i djupsnön :) Bra aktivering!

Sen for vi hem och jag följde med upp till Ida och emma en sväng. Stannade inte alltför länge utan gick hem efter tag och efter det har jag i princip bara varit hemma! Har även hunnit med att inhandla en ljudkabel (från datorn till tvn så vi kan se film med ljud :P) och käk. Men sen så har jag bara varit hemma! :)

sitter och väntar på maten nu, Patrik är seg enligt mig, men det är bara för att jag är så satans hungrig! Haha ;) Blir mest troligt att vi åker förbi Emelie och alex sen efter maten. Måste bara rast hunden en sväng så hon får bajja lite! Vill ju inte ha bajs i lägenheten precis! Hehe..

Slänger in nån liten bild också!

image33
Fulaste minen Ebba nånsin gjort! Mohahah

image34
Jag och Ebbs på isen på storsand!

image35
Patrik och Ebba! :)

image36
Finaste lilla Foxy från promenaden idag! ;)


Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha faan villken min ebba fick till!

2008-02-12 @ 22:02:53
URL: http://www.my.opera.com/emmastrandelin
Postat av: k

men sööööööööööööööööötvalpvoffs

2008-02-17 @ 21:36:53
URL: http://heykatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0