Hurt bulle!

Lisa har städat!! kors i taket säger jag bara, haha ;) Fick mig nå ryck imorse och började städa som en idiot fram till klockan tolv. Efter det for jag, Patrik och Ebba till Mattisberget och promenerade. Ebbas svans ser redan bätte ut, så hon fick springa av sig all energi som hon hade, och de var då inte lite energi heller! ;)

Sen när vi kom hem så fortsatte jag min städning tills jag var nöjd! ;) Damsugningen är kvar, det skulle Patrik fixa!! Perfekt ;) Hoppade i duschen, gick förbi Emma en sväng och sen bar det av till jobbet, där jag är nu. Hoppas på att den här dagen går fort. Hade som varit skönt, är inte alls på humör för att jobba idag! :(

Nu ska jag fylla i min ansökan om semester och mamma ledighet så det blir gjort! Så får jag klarteckan om några dagar om jag får vara ledig då jag vill det. Men det ska inte vara några problem! Annars blir jag arg!! ;P

Tjofräs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag känner mig rätt duktig ibland :) Jo visst kan vi göra det, jag är ledig på fredag, men jag vet itne riktigt vad vi ska göra då. Men vi får ju höras lite närmare och så :)

2008-02-26 @ 20:01:34
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Jonn

åh, skönt att de e typ bättre!!

Nå bode du väl få semetsern, annars e dom knäpp ju;)
Å du e välkommen å städa hemma hos mig, bara å ringa:D

2008-02-26 @ 22:48:18
URL: http://jonna1983,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0