Det kanske blir bra iaf?

Vad konstigt allting kan vara..

Sådärja. En ny dag, nya tag! Och vad fort allting kan vända. Enligt mig så är det en helt ny stämning på jobbet idag, till det positiva. Har även gått rätt bra för mig idag, så det är superkul :) Även min förbannade förkylning är som bortblåst! Hur skumt är inte det då? Den kom fort, och försvann lika fort. Men det är bara bra, för då behöver jag inte sjukskriva mig vilket jag inte ens har råd med. (Okej, är fortfarande lite konstig i näsan, men inte alltför farligt ;)

Och snart är det hemgång. Endast ett fåtal minuter kvar av denna dag. Me like! När jag kommer hem så ska jag knapra vitlöksbröd. Patrik skulle ha det fixat och klart tills jag kommer hem! Gott gotti gott gott ;) Sen ska jag ut med Ebbs. Får se om vi går ut själv eller om någon följer med. Det märker vi!

Var nästan på väg att bli glad eftersom det är Onsdag och jag brukar bara jobba till Onsdag. Men så kom jag på att jag jobbar ju faktiskt imorgon! :( Så nu är jag inte lika glad, haha! :P Äh, shit the same! En dag till skadar väl inte..

Nä, ska ringa nått samtal till. Sen ger jag upp! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att allt blir bra igen Lisa! Det är ju faktiskt helg snart ;)

2008-02-07 @ 06:55:10
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Jonna

hehe, tycker du de? De där va ändå en slö dag fram tills ja gick en 2 timmars promenix me dogsen:) Men de fick ja sota för idag, sååå ont i fogarna:(

2008-02-07 @ 09:29:58
URL: http://jonna1983.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0