Tuta och köra!

Nu har jag min bil tillbaka :) Gick igenom besiktningen igår med BLANKT papper, det ni! ;) Så nu kan jag ta mig nånstans, iallafall då inte Patrik har bilen eller är och jobbar :P

Gårdagen var lugn. Enbart hemma hela dagen. Tog två prommisar med Ebbs och sen inge mer med det. På kvällen kom Suzie förbi en sväng, alltid trevligt med besök :) Får se om jag går ner till henne ikväll och kollar IDOL eller vad jag gör. Vi får se helt enkelt! :)

Lyckades även slipa sista väggen igår, guldstjärna till mig ;D Så igårkväll vid elva började jag spackla andra varvet. Jag kom halv vägs, ska göra resten idag. Sen ska jag ringa mamma och be henne komma och slipa väggarna imorgon, tror jag slipar ner för mycket. Haha. Och då måste jag spackla hundra gånger till ;) ÄH, det löser sig.

Nu sitter Ebba och glor på mig. Vad hon vill har jag ingen aning om, men jag har mina aningar. Gå ut?! Hon brukar inte vara såhär jobbig på morgonen men tror inte hon mår helt hundra. Hon spydde två gånger nu när vi klev upp imorse, min lilla plutt.

Ska kila vidare, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0