Torsdag morgon

Och här sitter jag :) Blir en snabbis för det låter som att Emil börjar bli lite less på att ligga själv :)

Idag har jag inga som helst planer på mitt/vårat schema. Promenad med hunden är väl det enda :) Ida, Maria och Isabelle skulle kanske komma på besök idag, det hade varit jävligt skoj! Däremot får dom se min fula äckliga hall som är sjukt stökig.. Men det är smällar man får ta ibland ;) Förhoppningsvis ser den bättre ut nästa vecka! Jag skyller fortfarande på att vi är nyinflyttade, haha! (Vi har bott här i snart 6 veckor så jag tycker inte jag kan skylla på det så satans länge till ;)

Imorgon kommer jag vara själv HELA dagen med Emil och Ebbs. Patrik jobbar förmiddag och då han slutar skulle han stanna kvar på jobbet och basta och sådant med grabbarna för sen hade dom julbord och hela paketet. Fuskigt! Jag vill också äta julbord ;) Äh, får väl vänta till julafton då :P Patrik sa att han inte skulle bli så sen så jag får hoppas på det :)

Nu äta frukost och se vad den här skitdagen har att erbjuda! (Med skit menar jag det SKIT tråkiga vädret med regn)
Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: jonna

åh, du har lika skoj dag som ja:)



jo hon tyckte d va jätte mysigt å bada=)

2008-12-04 @ 10:37:32
Postat av: Sara.S

Absolut :D Jag hör mig runt, det ska nog inte vara något problem! Men vi får höras närmare sen ;) Ha det bra tills vidare! kram

2008-12-04 @ 11:15:36
URL: http://sarica.blogg.se/
Postat av: Nath

Hah ha, nu har vi godmorgon :P

2008-12-04 @ 14:41:25
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0