Ny vecka

Så var allt som har med julen att göra förbi. Nu är det nyår som alla sitter och väntar på. Förutom jag, haha! Detta nyår blir lika lugnt som förra året (då var jag nykter och skötsam med en Emil i magen ;) Inge partaj för våran (iallafall för mig) del. Mest troligt far vi till Måttsund och käkar middag och myser på, men sen blir det nog att fara hem relatvit tidigt. Hade varit kul att fara in till stan och se på fyrverkerierna, men kändes jättejobbigt att börja dra på Emil kläder och dylikt när han väl somnat för natten. Det blir nog att vi struntar i det, om nu inte Patrik vill fara. Vi får se helt enkelt vad nyår har att bjuda på.

Nog om nyår. Idag klev vi upp kvart i sju, lite sovmorgon fick jag minsann ;) Men hade säkert fått sova längre om det inte var för att Patrik fick för sig att Emil slutat andas. Gissa om jag flög upp som en stucken gris?! Patrik väckte mig och sa att Emil låter jävligt konstig, gå och kolla så han kan andas. Ojojoj, man får inte lura mig sådär! (Fast han lurades ju inte med flit) Men han levde och mådda bra. Han har börjat göra konstiga ljud med munnen, det var de Patrik hörde! Så då var det bara att kliva upp :)

Nu har jag precis kommit ut från duschen, skönt. Emil, Patrik och Ebbs sover. Allihopa i samma säng. Ser så himla mysigt ut! :) Och det är det också, jag har testat :P

Idag ska vi fara och storhandla, både kyl&frys ekar, haha. Gött med mat :) Sen har vi även fått sålt våran bilbarnstol (den lilla) så den ska jag lämna idag. Och så måste vi köpa hundmat, blev aldrig att vi gjorde det igår.

Nu ska jag klä på mig och slöa innan Emil vaknar och det blir full rulle igen :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Var är bodyn som Emil fick köpt/beställd? Svin skön ju =)

2008-12-29 @ 14:18:43
URL: http://neoelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0