Nu stämmer det

Ja, nu är det 5 dagar kvar till julafton! :) Den dagen/kvällen kommer att spenderas hos mamma och pappa. På juldagen åker vi till emils farmor och farfar och firar jul där! :)

Idag blir det lugna puckar för min del. Promenad med Ebbis och leka med Emil :) Patrik slutar två så då tänkte jag nog fara och handla lite. Skönt att man får barnbidraget tidigare än resten av pengarna ;) Så ska handla mat åt Emil och nå mat till oss också antar jag? Ikväll blir det nog inte mycket gjort heller.. Emma ville gå ut och att jag ska följa med, men det går inte :( Vill inte ha barnvakt heller för den delen, ska ha det sen så vill inte ha för ofta.. Emma, vi får ta det en annan helg, jag lovar! ;)

Det var allt för mig för denna gång. Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0