Jobbiga nätter framöver..

Aaa, precis så känns det som att det kommer bli. Emil börjar nog få sin första tand nu, känner en stor knöl där nere i munnen. Och nu ikväll har han redan hunnit vakna 3 gånger och skrikit som tusan! Har inte hjälpt att stå och stryka på honom utan jag har varit tvungen att ta upp honom. Mammas plutt! :( Det gör ju superont att få tänder. (Iallafall vad jag hört, själv kommer jag inte ihåg mina första tänder ;) Så imorgo får han en alvedon innan läggdags så han kanske inte har lika ont på kvällen..

Annars har dagen varit helt okej. Varit hemma hela dagen. Tog en prommis på dagen med Ebbs och Emil och mötte upp Emils farmor. Sen så har mamma varit här och tapetserat klart hallen. Så äntligen är det gjort! :) Funderar på om jag ska lägga upp en bild, Jenny ville det :) Men kanske väntar tills hallen ser ut som en hall och inte bara ett rum som är tomt? Hmh.. Ska fundera några minuter till :P

Imorgon skulle jag vilja hitta på nå på dagen? Kanske hälsa på hos någon om jag nu kan ha bilen. Nån som vill ha besök? Haha :D På eftermiddagen/kvällen så ska Emil få vara med mormor sin för då ska jag och Ebba hitta på någe kul :) Antingen skulle vi iväg ett gäng till Hundhuset eller så kommer vi alla fara till Marie. Får se, kommer iallafall bli superkul hursomhelst! :)

Nu känner jag att jag verkligen behöver hitta på mer saker med Ebba. Att bara hon och jag gör grejer tillsammans och inte bara tar promenader med Emil. Min stora bebis behöver ju också ensamtid med mamma sin! ;)

Nu avrundar jag. Ska gå och se klart filmen Bodygard. Som att man aldrig sett den förr, daaah.
Jag bjuder på några bilder iallafall ;)


Ebbs busar på balkongen! :)


Min finaste lilla nakenfiis :)


Emil och Ebba myste på nu ikväll. Se så söta dom är :P


Förebild på hallen. Hade just dragit bort den fula äckliga bården. Se så gräsliga tapeter vi hade? HAHA


Och en efterbild. Liiite finare tapeter blev det iallafall ;) Hallen står tom för tillfället, men den fylls ut så småningom ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Very nice hall. Och jag vill ha besök btw :)

2008-12-16 @ 22:29:59
URL: http://malindas.blogg.se/
Postat av: jonna

åh va skoj me bilder:)

vart jätte fint jue!!!!

¨å dina älsklingar e så fina tillsammans;)

2008-12-16 @ 22:32:48
Postat av: Sara

Snygga tapeter ! Vi har likadana i våran hall .. fast bruna . ;)

2008-12-16 @ 23:00:22
URL: http://frunilsson.blogspot.com
Postat av: Nath

Ok :) Vad fint det blev med tapeterna, jag ska nog hyra in din mammsi när vi flyttar :P

Nova har sovit från klockan 21 igår till 07 idag, STOLT MAMMA!

2008-12-17 @ 07:24:12
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad fint det blev i hallen. :)

2008-12-17 @ 09:19:42
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0