Huvudvärk!

Ja. Och det är inte kul för fem öre! :( Hoppas den går över snart..

Nu är vi precis hemkomna från Antnäs. For dit vid ett - halv två tiden och hängde. Emil lekte med farmor, och lite med farfar ;) Åt en tidig middag, redan halv fyra. Blev köttbullar (så jääävla gott med hemmagjorda köttbullar!) potatis, gräddsås och lingonsylt :) Och så får vi inte glömma julmusten som jag for på affärn och köpte innan vi skulle äta, haha :) Det är ju ett måste nu, att dricka julmust mest hela tiden. Eller?! ;)

Emil fick mat innan vi for hem och han slocknade så fort vi satte oss i bilen, han var trött! Första gången han sover idag, förutom imorse såklart.

Kvällen går i lugnets tecken. Har tvättstuga klockan fem. Skönt att få allt tvättat innan jul, så slipper man tänka på det :) Men sen blir det bara soffläge, åtminstone då Emil somnat för natten :)

Nä mina vänner, nu ska jag sysselsätta mig med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0