Godmorgon Sverige!

Måndag morgon. Kallt ute idag! Hur kallt har jag ingen aning om, våran termometer har gått sönder, men det var jävligt kallt iallafall. Blir korta promenader med Ebba idag. Inte för att det gör nånting, hon trivs inte heller så bra i kylan. Tur det! ;)

Natten har varit bra. Tror inte jag behövt gå upp en enda gång om jag inte kommer ihåg fel? Fick gå upp en gång på morgonkvisten där vid halv fem, men inge mer än så..

Idag blir det en lugn och skön dag. Nån liten promenad med Ebbs, men sen håller vi oss bara hemma. Efter Patrik slutat jobbet klockan två så ska jag brumma iväg och hämta ut mer spackel så jag kan fortsätta med fitthallen, också måste vi handla hundmat. Så det blir väl min ansträngning under dagen :P

Stackars Patrik som cyklar till jobbet, kan tänka mig att det inte är särskilt skönt, haha. Är ju ännu kallare ju tidigare på morgonen det är och han cyklar strax före fem! Hoppas bilen blir klar fort så han slipper det. Fast det är ju bra motion! ;)

Nu ska jag gå och se vad Emil pysslar med.

Kommentarer
Postat av: Nath

Ha ha, kul att cykla! Vu hade 19 - på morgonen!

2008-12-08 @ 10:41:23
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja kanske=)

2008-12-08 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0