Fäääääärdig

Onsdag.

Imorgon jobbar Patrik sin sista dag innan helg, skönt :) Han är ledig fre-sön.. Emil tycker om när pappa är hemma! :) Och jag och Ebbs också för den delen, haah.

Idag har jag och Emil tillbringat våran förmiddag/dag hos Marie, Vincent och Lycklig :) Även Jenny och Dolly var med och hon är ju bara för gooo den där lilla hunden! Helt underbart söt, jag ville äta upp henne. Henne kommer jag se mer utav, tro mig! ;) Vi kom till Marie strax före elva så vi satt och surrade och fikade tills klockan blev halv två, skit trevligt :)

Jag och Emil brummade vidare så vi kunde hämta upp pappa Patrik på jobbet klockan två. Efter det var det raka spåret till Sunderbyn för att hämta hem våran älskade biiil ;) Skönt som fan att den är färdig nu! Så imorgon 14.40 har vi besiktningen och sen är den helt klar :D Provkörde den nu ikväll efter Emil somnat (Fy Lisa.. Men jag var tvungen att handla messmör ;) och den gick som på räls ;) Mycket bättre än när vi köpte den tillochmed. Inte illa pinkat!

Eftermiddagen har spenderats hemma. Busat och myst med lilleman! :) Tyvärr så har jag inte hunnit med att slipa väggen som jag hade tänkt mig, så jag får ta det imorgon. Eller rättare sagt, jag MÅSTE ta det imorgon. För jag vill verkligen tapetsera i helgen. Men som sagt, får se om vi hinner. Bara det är klart före jul så är jag nöjd ;)

Nu ska jag kila vidare. Slänga mig i soffan och glo tv innan jag går och lägger mig med resten av familjen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0