Emil och Ebba sover..

Så här sitter jag själv i min ensamhet, haha! Är ganska skönt faktiskt ;)

Dagen har varit bra. Vid elva tiden kom Emelie och Vegas (Vegas är en liten staffe valp som Emelie var hundvakt åt) och plockade upp mig och Emil och vi for till Marie, Vince och Lycka i Rutvik. Alltid lika trevligt att vara där :) Hundarna busade, barnen pratade och vi satt och fikade. Gott med fika!! ;D Stannade där i några timmar och sen for vi hem.

Väl hemma tog vi ut Ebba på en promenad på en gång och sen dess har vi bara varit hemma. Hunnit med en andra prommis med Ebba har vi gjort, men då blev det bara till statoil och tillbaka så hon fick kissa lite. Emil var sjukt trött så han höll på att somna i vagnen. Som tur är så har han ju en sån rolig mamma som lyckades underhålla honom tills vi kom hem och då lekte vi :) Så jag lyckades hålla honom vaken till sju iallafall, sen fick han välling och gå och lägga sig ;)

Imorgon kommer mamma hit och fortsätter med tapetseringen, äntligen ;) Så imorgon kväll ser det kanske inte så äckligt ut här hemma som det gör nu. Blä! Så imorgon kanske ni får en före och efter bild, det ni!

Nu ska jag vika tvätten och sen slappa. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0