Det sket sig!

Jag som skulle hämta utmer spackel idag och göra klart det sista. Men så blev inte fallet. Lulebo kontoren var stängda idag pga någon slags utbildning, typiskt! Så nu måste jag v'nta tills efter helgen. FAN vad det den här satans hallen tar tid.. jag blir tokig!

Annars idag har vi bara varit hos mamma och pappa hela dagen. Vi for på Maxi med mamma och handlade inför middagen och sen har vi bara lekt och tagit det lugnt :) Kom hem för inte så länge sen, just efter sju. Så det var bara att byta blöja, dra på pyjamasen, ge han välling och sen slänga ner han i sängen :) Han somnade rätt fort, skönt att slippa krångel :)

Så nu sitter jag här i min ensamhet. Emil och Ebbs ligger i sovrummet och sover och Patirk är på julbord med jobbet. Hoppas att han inte blir alltför sen, så jag slipper sitta själv heeela kvällen ;)

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med nå. Vad vette fan, men nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0