Äntligen!

Ursch ja. Varit lite små orolig ett tag nu, men lingonveckan satte igång idag! Haha :) Tur det, inga fler barn här ännu :P

Dagen har varit lugn. Tagit oss en promenad med Ebbs på dagen och sen har vi varit hos mamma och pappa. Käkade middag där (som vanligt!;) och Emil har busat med morfar sin :)

Emil har nu somnat, han slocknade på en gång! Han var på väg att somna i vagnen på väg hem nu ikväll men jag sjöng så vackert så han höll sig vaken, haha! ;P Han har fått bada nu ikväll ,det tycker han om, då blir han pigg för stunden! :)

Det var de. Har iallafall slipat väggen idag så tänkte ta tag i spacklingen på ett tag. Tänkte diska först och ta en rök, men sen! Då jävlar ;) Får se hur långt jag kommer. Såg att spacklet började ta slut. isåfall får jag köpa mer imorgon.

Godafton!

Kommentarer
Postat av: fanny

fan va bra jobbat! jag har då aldrig tänkt på att tvätta dom :P tills nu! Ska du vina imorgon?? ;)

2008-12-04 @ 21:03:31
URL: http://colorcream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0