7 Månader!

Idag blir min älskade plutt 7 månader! Tänk att tiden kan gå så sjukt fort?! Det känns som igår vi kom hem från BB, kommer ihåg allting så väl. Men det var nästan 7 månader sen, hejbara vad tiden går!

Idag har vi ingenting speciellt på dagens schema. Ingenting som tar tid iallafall. Skulle verkligen behöva köpa spackel så jag blir klar nån gång. Japps, det ska jag göra.. köpa spackel.

Emil sover för tillfället, han var trött. Han somnade i vagnen på morgonpromenaden med Ebbs och han sover fortfarande. Skönt! Då har jag en utvilad son sen :P Har precis slagit in hans julklappar också. Det blir inte så många, men det gör ingenting, han fattar ju inte sånt ännu :) Han får 2 leksaker och en lära-gå vagn av mig och Patrik :) Sen får vi se vad tomten kommer med?! :P

Nu ska jag ta mig en rök och passa på att slappa innan det blir full rulle igen :)
Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0