Vafan?

Vad gör jag uppe nu? Haha :) I två dagar så har jag klivit upp med Emil direkt han vaknat på morgonen, jätte duktig har jag varit tycker jag! :P Men idag så var jag extremt supertrött och ville hemskt gärna sova lite längre. Jo tjena!! Emil ville absolut inte sova längre och han blev jättesur för att vi låg kvar i sängen. Så jag la han i babygymmet och la mig i sängen igen, haha :P Där fick jag ligga en kvart ungefär sen var det bara att kliva upp.

Fattar inte varför jag är så sjukt trött idag, men det är jag iallafall :(

Jaha, igår då? Var enbart hemma hela dagen. Morgonpromenaden med Ebbs tog vi vid nio tiden, och även Tessan hängde på :) Så det blev en lång prommis för Ebba på morgonen. Inte för att jag tror hon blev ledsen? ;) Sen var vi hemma.. Emil var snäll med sin mamma så jag fick faktiskt diska, det ni :)

Klockan två slutade Patrik jobbet så han hämtade upp mig och Emil också for vi till Hägnan till Emils farmor och fikade. Mumsigt! :) Sen bar det hemmåt igen och jag fick för mig att jag skulle städa badrummet. Sagt och gjort! Så nu luktar det inte avlopp och äckel där inne längre, haha.

Vid halv sex blev det middag och sen en efterlängtad dusch för min del. Närmare halv sju for jag och Emil till Malin för att hälsa på. Länge sen Malin såg Emil nu, då var han ju pyttepytte liten! Men inte nu längre,  nu har han blivit stor :) Även Thess, Erika och Joel kom där mellan åtta - halv nio tiden för då blev det alkoholintag för alla utem mig och Emil såklart :P Dom skulle på Färjan på galejj :) Halv tio så drog vi oss hemmåt iallafall. Det var den dagen det!

Idag då? Ingen aning om vad som händer. Sugen på att fara till stan och käka lunch, men får se om jag får med mig nån eller rättare sagt orakar? Det kändes otroligt tungt. Sen har jag även lovat Emma att ta Fozy på en promenad, så¨det får jag fan inte glömma. Nu låter Emil, så ska leka lite nu ;) Och även frukost.

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0