Sådärja

Då var det gjort. Jag beställde iallafall, kunde bara inte låta bli ;) Men blev inte mycket alls, endast 1 body, 1 par jeans och en tröja. Så det blev inte dyrt kan jag ju säga, typ 200kronor. Så det är lugnt då ;) Köpte nu i storlek 62 som han nu börjar använda. Min stora kille ;D

Idag blev det en impuls resa till stan. Pratade med Emelie och vi hade tråkigt båda två så vi + barnen for till stan och tog en fika! Det var trevligt, länge sen sist nu. Var inte i stan så länge.. lite mer än en timma bara. Ska bli så grymt tråkigt när Emelie flyttar, kommer sakna henne massor!! :(

När vi kom hem tog vi ut Ebba på engång för en promenad också kastade vi lite boll. Då blev hon glad! ;)
Och nu ska jag och Emil traska till Anne, Joni och Kevin och äta middag! Trevligt med matsällskap, så tråkigt när Patrik jobbar kväll :(

Sen ska jag och Anne gå till Sara och hälsa på och kolla på lite barnkläder :)
Nu ska jag göra oss redo. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0