Ny dag, nya tag!

Lisa är trött. Väldigt trött. Blev inte att vila imorse då Emil somnade om, då passade jag på att duscha istället eftersom vi skulle till stan. Det var faktiskt första gången jag duschade då jag är ensam hemma med Emil, annars gör jag det då Patrik kommit hem. Men det gick bra, han satt i babysittern i badrummet och bara sov :)

Tog bussen till stan halv elva. Knallade till Doffi med Anne och barnen för att kika på en overall till Emil :) Mamma hade sett en fin svart-vit rutig där, och den var faktiskt jättefin. Så la undan den till imorgon så skulle mamma köpa den åt Emil. Min söta mamma! ;) Det är bara att tacka och ta emot när hon bjuder ;) Sen gick vi förbi Tiimari en sväng och sen upp till M&P för att käka lunch. Även Marie kom och joinade oss, tjockisen! ;P Tycker hon ska ta och kalva nu! Och de tror jag även att hon själv tycker. Eller.. jag vet att hon vill det :) Tyvärr kunde inte Nathalie komma så hon får hänge på en annan gång, då kanske med sin bebis också ;)

Efter lunchen knallade vi på stan en sväng. Köpte en body och en pyjamas åt Emil. Jag som inte skulle handla!! Haha ;) Nåväl, pyjamas är alltid bra att ha, för han har ingen. Och bodyn var i en storlek större som han då kan ha sen. Bra att ha lite hemma då det väl behövs :) Skulle ta kvart över ett bussen hem, men givetvis var hissen från Ljndex superseg så vi missade den :( Så jag och Anne satte oss på en bänk och syrrade och väntade på nästa buss. Jag kom med, men inte Anne. Fast hon sa att jag fick åka, Joni skulle komma och hämta dom. Så det var tur för hunden behövde verkligen ut.

Sen dess har vi bara varit hemma. Patrik kom hem nästan exakt då vi kom hem. Även två tanter kom för att titta på lägenheten. Sen gick jag ut med Ebba på en liten promenad. Kul att gå bara hon och jag :) Sen fick Emil lite mat och nu ligger han och sover tror jag? Ligger väl mest och vrider och vänder på sig, snart hoppar han ut babysittern. Min knaspojke! ;)

Nu ska jag dricka min cola och bara ta det lugnt ett tag!





Min älskade soffa som är beställd ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad fin den är :)

2008-08-20 @ 16:47:17
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo visst är de bra, han äter ju så dåligt hemma men bra på dagis=)



Shiit va snygg soffa, nu blev jag ju avis=)

2008-08-20 @ 17:06:52
URL: http://fibbz.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh vad fin soffa! :-)



Med magen är det bättre, men ont till och från och en vild bebis där i! ha ha, har ställt mig och stryka gardiner, prata om att vara övertrött.. ha



Oj,då, men det är lätt hänt att det slinker ner lite annat i väskan när man är på stan säg ;)

2008-08-20 @ 19:19:12
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0